135 millioner kr. så meget satte vi tarifferne ned

Vi arbejder hårdt for at sikre en effektiv drift af elnettet, så vi er blandt landets mest effektive netselskaber. En effektiv drift kommer alle vores kunder til gode i form af attraktive priser.

I 2016 fusionerede EnergiMidt Net og HEF Net, så vi kan blive ved med at sikre vores kunder et stabilt og effektivt elnet. Det gav økonomiske gevinster i form af effektiviseringer og stordriftsfordele, hvilket allerede kunne ses året efter, da det i 2017 blev besluttet, at netabonnementer og nettariffer skulle sættes ned med 135 millioner kroner i 2018.

Det er vigtigt for os at levere din strøm til en attraktiv pris, og derfor er vi stolte af, at vi kunne sætte priserne ned, samtidig med at du har strøm i kontakten 99,997% af tiden.

Vi kan gøre dagligdagen lettere for dig og os, hvis du tilmelder dig vores SMS-service. Så får du hurtigere besked om planlagte afbrydelser af elnettet. Derfor tilmeld dig SMS-service allerede i dag.

Tilmeld SMS-service